總網頁瀏覽量

2014年1月16日 星期四

2014年1月15日南生圍路陳記

遠處見Wong SirWinna &陳生回來 , 他們原來去探路 , 無嘢睇

可以回頭 , 辛苦了你們了 , 我們一起去陳記抖抖了 !


沿著馬路望向河邊可以觀鳥、拍鳥 , 好近 , 我支270都看/拍到 ,

好有趣 !


陳記原來是一個鄉村式士多 , 有豆腐花、有米粉+蛋、有淥青菜 ,

AndrewAnissa & Christine Lai吃米粉+蛋 , 而Ada Wong 吃豆腐

, Ada San有帶麵包+ , Anissa叫了菜 , Ada San試下 !

老闆娘說HKD100.00一位有盆菜吃 , 另有元朗烏頭吃 , 可訂 !

吃完大家就起程了 , 但因中途我們玩得太勁 , 而聽唔到Wong Sir

電話而失了 !   Wong Sir Sorry !    





                         Wong Sir 說陳記有個魚塘好靚啊 ! 妳入去拍下 !




Wong Sir 說佢好Dirty 幫佢用紙巾抹身 , 但冇乾淨水, 無計 !



新增說明文字



                      Wong SirAda San你拍下D屋腳好有特色喔!

                Wong Sir比我睇一幅相 , 你估是什麼 ? 魚干 !

     Andrew說要透光影魚身 , 佢拍那條好似會飛出去咁 , 似唔似 !  

Anissa說這是百千層的花 !



拍蘆葦要向藍天拍







就是這裏玩得太勁太投入聽唔到他們的電話 , 亦是這裏Ada Wong

Andrew跳到殘 , 亦是這裏AndrewAda San指來指去 ,即任我們舞來舞

跳到筋皮力盡了 !

 

6 則留言:

  1. 我都好鍾意蘆葦, 但佢擺來擺去好難拍!

    回覆刪除
  2. 跟住Andrew 就拍到了,最難是較Focus.

    回覆刪除
  3. 多謝!真的,最最希望能給我意見,例如那張你喜歡,那張可改進啊!因我是BB班喔!

    回覆刪除
  4. 一起影相又一起玩,好開心!

    回覆刪除