總網頁瀏覽量

2014年2月1日 星期六

20140115南生圍 " My Ladies 女人堆 " 百變的寫真集

跟著去Wong Sir " 說" 的 "爛屋"  , 問心爛屋麻麻地 , 但看出去

蘆葦叢就唔同 , 浩瀚的蘆葦叢 , Ada San要浩瀚的浩瀚蘆葦叢啊 !

Ada San 好有冲動想走進那蘆葦叢去 , Ada Wong 說上次與朋友

就是這這樣 , 引死人了 ! Ada San 好想試下那感覺 !

跟著Ada San 替Andrew拍了一張倚在窗前遠望前方的意景 ,

但鬆、濛、郁、顏色均不滿意 , 後來看見Wong Sir 有一張被大師

的相 , 但佢話"鐵窗風味 , 放我出來 " 喎  , 但Ada San的構思

當然唔係啦 , 只是佢玩嘢 !

但相片的意境及顏色好夾Ada San當時所想所思 , 所以好有感覺 ,

可惜當時Ada San 掛住玩 , 失散了他們 ,而且又問唔到Andrew怎

樣拍出來 , 希望下次再去一定要請教那位大師喔(估是SL Chan or

Winna)  !


跟著是南生圍拍婚紗經典之位 , My Ladies 各就各位 , 攞好位 ,

Action !

這次相最最最喜歡是替Ada Wong拍的 , 夠自然 ,夠豁出去 , 不拘

緊 , 所以Ada San 拍了很多用不同的角度 , 不同的表情 , 不同的

姿態  , Ada Wong 多謝妳 ! 多謝大家給Ada San 實習的機會 !
 













喜歡那浩瀚的蘆葦叢 ! 喜歡那浩瀚的感覺 !


















































11 則留言:

  1. 多謝你就真,都唔知幾耐冇影過咁多相,或者女人確實明白女人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨日與親戚相敍 , 傾談拍人像的見解 , 當然我是初哥 , 佢是大大 , 佢狠狠地批評Ada San的相完全唔得 , Ada San受教 , 因我的相構圖跟標準的黃金構圖比較 , 是不合格的 , 因Ada San的相太初哥 , 只著重捕捉人的表情 , 所以喜以大特寫為主 , 和著重點在"美態" 方面 , 多謝你給我實習 !
      真的因妳的自然 , 表情好多變化而吸引Ada San , 經過親戚的狠狠指導就想起蕭大師的人像相 , 以人、景 、物構圖的共融 , 又多一重體驗喔 !
      哈哈 !
      女人確實明白女人!因我們重點的是人拍得美不美為主 , 景靚人不靚有鬼用咩 !
      你話對不對 ? 嘻嘻

      刪除
    2. 現在才看到留言,我覺得我們影相好難與大師班比較,單是相機級數就冇得比,我比較享受拍攝過程中的樂趣,大家在無壓力下更自在,你看我地呢輯相回味再回味,就是超水準啦!最重要自得真樂!

      刪除
    3. 我會受教的,因每人的樂趣都不同!^^

      刪除
  2. 多謝你就真,都唔知幾耐冇影過咁多相,或者女人確實明白女人!

    回覆刪除
  3. 女人話:人靚,景自然靚啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 合鑼輯!觀感上人靚,相自然會靓!哈哈!^^

      刪除
  4. Ada,真性情影出來真會靚的了.

    回覆刪除